Lite tankar

Jag är så sugen på att bara slänga alla mina kläder och köpa nya. Jag har hittat min stil - och det är jag glad över. Jag har varit ganska osäker på det innan och haft sånt som jag igentligen kanske inte gillar. Men känns riktigt skönt och det är bara att köra på!
Ridningen går bara så bra nu, många hästar att rida som är helt olika. Twice som är väldigt välutbildad, ruskigt snygg och så härlit häst med så mycket personlighet. Hon är en häst som man fäster sig vid mer och mer vartenda gång man träffar henne. Väldigt lätt att rida men ändå lite arbete, inte bara åka runt.
Bamba som är så ponny, också en häst som lyser personlighet och är så härlig. Hon är så rolig att rida, men ändå så mulleponny. En ponny som jag verkligen gillar. Tyvärr har hon sina gränser.
Don som också är en så härlig häst. Bushäst på 22 år. Så känslig, så mjuk så härlig! Har tyvärr också gränser då han har haft problem med gaffelbanden i bakbenen tidigare. Därför klarar han inte allt förhård träning.
image description

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback