10 Saker ni inte visste om mig.

1. Jag hörde tallas om 1D första gången under x-factor 2010
'
2. Jag är bäst på att lyssna ut låtar.
'
3. Jag är jätte höjdrädd, men klarar att sitta på en häst ?
'
4. Jag vill jobba som repoter eller med musik.
'
5. I gymnasiet hoppas jag att jag kan flytta till London 1 år.
'
6. Efter jag ramlade av Poccan så har jag varit lite rädd för att rida...
'
7. Jag tycker inte jag är small. MMen jag ska bli!
'
8. Jag stör mig skjukt mycket på olika människor, men håller det oftast för mig själv.
'
9. Jag har en att göra lista i livet.
ex. Bo i london. ansöka till robinson ?, Meet the man in my life.
'
10. Det ända jag gillar i mitt face är nog att jag kan le med tänderna.
Och jag hatar mina ögon.
'

'
/Hannaa Ljungberg

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback