Pingstpokalen

Dressyren :
Detbut för både mig och Bamba på LB:1. Hon var avslappnad och hade lungnet hela tiden. Jag tycker att jag själv red ganska bra. Men det blev både småmissar och lite större missar. Men det var helt klart bättre än väntat!
Slutade på 56,5% och en helnöjd Amanda!
Hoppningen:
Hon var med på noterna och lyssnade jättebra, det var hennes tempo och det gled på jättebra hela rundan. Omhoppningen satsade jag inte mycket på utan gjorde lite svängar och bara körde på. Dock kom vi fel ibland och tappade tempo, men annars är jag helnöjd!
Terrängen:
Hon har superstark och drog iväg med mig hela tiden men det var verkligen superkul! Vi kom in på tiden 08.09 och vi satte tiden 08.42. Och det slutade med en gul rosett och en STOR påse godis som jag käkar på just nu ;)

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback