Minnen

Saknar dig så sjukt mycket Gallant Business ♥
Jag har fått med mig så sjukt mycket lärdom, kärlek, efarenhet och en allra bästa kompis. Du var den som lyste upp varje dag, att se dina ögon, gjorde hela min dag. Du visste ALLT om mig, jag vet att du förstod. När jag var sjukt glad var du också det, du var en solstråle som aldrig slutade lysa.
När du försvann tog du med dig halva mitt hjärta - du var halva mitt hjärta.
Det var en ren mardröm att du ens skulle försvinna ifrån mig, det värsta jag ens kunde tänka mig.
Gallant Business, du var den bästa på hela jorden ♥


Tänk att få denna blicken varje dag - det värmer i hjärtat ♥

Att sitta på din rygg den första dagen jag visste att du skulle bli min ♥

Att få den första rosetten ♥

Att debutera 80 felfritt ♥

Att se dig glad ♥

När allt verkligen stämmde ♥

Att vara på den sista tävlingen. Jag vet att du älskar att visa upp dig och du älskade att hoppa ♥

Och att sen ta det sista kortet på dig ♥♥♥♥

Saknar dig så sjukt mycket, det vet du, hoppas du är med mig ♥

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback