Presentation - Hannaa

Hanna Ljungberg, 14 i November och går i 7:an på Åbyskolan.
Jag bor i "världens ände" i en liten by kallad Hörda i småland.
Antar att många ser mig som en sprallig, glad och rolig tjej (?)
Vad jag gör på fritiden ? rider, sjunger, sportrar och såklart helt besatt av min babes i
one direction och min älskade Harry styles♥
Jag håller precis som manda på med hästar, har en c-ponny Pocahontas och två mindre a-ponnyer som jag kör med.
Pocahontas "poccan" tävlar jag hoppning upp till LB och ska debutera LA nu iår.
Just nu är jag faktiskt skadad av att jag var med om en olycka med poccan och ramlade av på asfalt och släppades efter, så just nu ingen ridning för mig.
Jag kommer skriva om lite allt möjligt, hästar, my life. hela rubbet helt enkelt ;)
Ni kan följa mig på http://hannaaljungberg.blogg.se/
Jag.
Min bebis och jag ♥
olle & the prince.

Kommentarer
saltis

tycks om justin bieber då?



Blogg: http://swagieee.blogg.se/
2012-04-27 @ 05:56:53




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback