Taggad

Dressyr - har aldrig ridit dressyrprogram för dommare föutom på ett ridläger. Ska bli riktigt spännande eftersom jag har mycket att kämpa med på Bamba. Hon är ingen dressyrponny, och har inte dom förutsättningarna så jag ska verkligen göra det bästa jag kan. Noga vägar och få till galoppfattningarna, även öva på mellantraven. Så vi får se hur det går, ska försöka få någon att filma!
Hoppa LD - har bara hoppat clear rounder och aldrig tävlat ponny, så det ska bli riktigt roligt. Ska gasa på lite och satsa lite ;) Jag vet att Bamba kan, hon tycker det är kul. Så ska rida mitt allra bästa. Vara noga med min sits, hjälper, skänklar och hand. Vara följsam och noga vägar så ska vi nog få till det!
'
Det ska bli så kul, jag vet att det bara är på klubbnivå men för mig som aldrig tävlat högre är det så kul! Taggad.
'
Ska rida Bamba på Söndag och då ska jag köra ett riktigt dressyrpass, träna alla delar, galoppfattningar, ställa om och mellantraven. Ska prova att länga stigländer och ser ifall jag kommer ner mer i sadlen. Med hennes förra übersköna dressyrsadel hände det ju en olycka med :( Så det får bli hoppsadel men det ska nog också gå ;)
Ska se ifall mamma eller någon kanske kan följa med och fota!
Nu väntar vi bara på hoppbilderna ifrån Felicia :D

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback