Mobilblogg- deepshit

Ja känner för att skriva ett riktigt inlägg om vänner, tankar och hästar. Eftersom jag skriver ifrån mobilen så kan det komma lite felstavningar här och var ifall ni undrar.
'
Just nu känner jag mig ganska depp, varför vet jag faktiskt inte. Känner att jag inte orkar skolan mer, alltså läxor och prov utan vill bara ha sommarlov. Skolan i sig är helt okej, men saknar mina kompisar från stan riktigt mycket. Vill att dom också ska vara här här och nu, träffa dom mycket oftare än nu.
Sen är det bara 9'an kvar i gymnasiet och sen får jag göra det kag verkligen vill! Det jag väljer på gumnasiet ska vara något jag vill med helhjärtat om jag så ska flytta till göteborg eller längre!
Hästfronten är ganska bra nu, känner att jag har utvecklats så mycket genom att följa med Olivia på träningarna och bara få ha chansen att rida Twice. Sen Bamba känner jag också att jag lärt mig mycket på, hon och Twice är verkligen helt olika det är det som gör det så roligt. Sen don och Thea också ska bli en riktigt rolig kombination . 4 helt olika hästar, så långt ifrån varandra man kan komma. Twice är ju en helt äkta dressyrhäst som kan alla banor utantill och vet exakt. Bamba är ganska svår men ändå väldigt lätt men ingen häst som man kan rida i form hela ridpasset utan det är mycket jobb. Don skl. Dampdon är nervig och väldigt på och kan grunderna riktigt bra, ostadig och tyvärr sönderdragen i munnen av fötegående ryttare. Thea också, stor och stadig väldigt lungn men ändå riktigt feg har jag hört.
Det är så spännande och så lärorikt. Sen har jag ändå hästar här och var som jag ska rida då och då.
Godnatt på er allihopa!


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback