Lite kvällstankar.

Sitter nu och tänker förfullt på nutid, framtid och hästar.
Nu är det hyfsat lungt i skolan - vilket såklart är väldigt skönt. Men snart kommer proven mer och mer ända till två veckor innan skolavslutningen. Tycker det är dåligt att dom ska lägga alla proven så tätt när det finns 15 andra veckor att lägga dom på, bättre planering.
Jag vill verkligen höja mina betyg, men jag klarar inte det. Säger inget här om vad jag har i alla ämnen, men dom är väll helt okej? Nej jag tycker jag borde få högre eftersom jag kämpar mycket men nu har all lust tagit slut.
'
I framtiden vill jag ha antingen en ridskola, eller ett tillridningsstall. Hästar är det jag vill jobba med! Har inget annat jag vill bli. Vill antingen satsa fullt ut på ridningen när jag blir 18 eller kan jag lika väl sluta - så känns det nu i alla fall. Jag vill inte vara någon stans emellan och vela. Många säger att jag kan ha det som fritidsintresse, men jag vill mer än så. Jag vill inte bara ha det som ett fritidsintresse, jag vill ha det 24/7, 24 timmar /dygn, 365 dagar om året. Jag vet att det krävs mycket för att lyckas men jag ska lyckas.
'
Även om jag vill jobba med hästar känner jag just nu att jag inte har det suget som jag brukar ha. Jag borde vara överlycklig över att ha Twice, men det är något som ändå inte stämmer. Kanske är det för att Twice åker den 15 juni, kommer gråta floder.
'
Hoppas det blir som jag vill. För så vill jag verkligen ha det!


Kommentarer
MOAA

nu är det lite fräscha bilder uppe på min blogg som är tagna av mig från helgen. sovgott!



Blogg: http://aamelasmoa.blogg.se/
2012-05-02 @ 22:34:24




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback