Copycat.

sitter här och irriterar mig på alla jävla copycat.
Såg en tjej för ett tag sen som skrev av typ alla mina inlägg på min gamla blogg.
Alltså åsikts inlägg. Vilket är jobbigt om man suttit och jobbat med det länge..
'
Sen om man har en kompis, som man känner väll som köper ett sagt samma saker som en.
Jag vet man får köpa vad man vill. Men jag menar känner man en person väldigt väll och
börja köpa många saker som är likadana så är det ju tråkigt... eller ?
'
Det roliga är ju att vissa människor skriver att dem hatar när folk köper typ 4 lika dana tröjor.
och så gör dem själva det sen.  Haha.
'
Haha var tvungen att få ut detta nu. lite vissa människor kan man bara skratta åt :)
'
Och neej detta inlägget angående "kläderna" är för att jag
just nu bara störde mig så himla mycket på den personen. Haha ;)
'
/Hannaa

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback